Kako bi vam olakšali planiranje sastanaka, seminara, javnih tribina, treninga za osoblje ili pak organizaciju konferencija, City Hotel kreirao je samo za vas već gotove konferencijske pakete po posebnim cijenama.
Kongresna dvorana City hotela predstavlja izvrstan izbor za održavanje velikih događanja, seminara, kongresa i drugih korporativnih događanja ili individualno prilagođenih sastanaka i radionica.
Moderan polivalentni kongresni centar ima kapacitet do 150 mjesta i vrhunsku tehničku opremu, te stoga može zadovoljiti potrebe organizacije i najzahtjevnijih događaja.
Konferencijski paketi:
Simple – uključuje korištenje konferencijske sale do 150 mjesta, korištenje projektora, wi fi, razglasa, tribine i mikrofona.
Silver – uključuje korištenje konferencijske sale s do 150 mjesta, korištenje projektora, wi fi interneta ,razglasa, tribine i mikrofona.
- 1 coffee break (kava po izboru, razne vrste čajeva i 3 vrste sokova)
Gold – uključuje korištenje konferencijske sale s do 120 mjesta, korištenje projektora, wi fi interneta, razglasa i tribine.
- 1 coffee break (sendvič ili kroasana, kava po izboru, razne vrste čajeva i 3 vrste sokova)
Platinum – uključuje korištenje konferencijske sale s do 120 mjesta, korištenje projektora, wi fi, razglas i tribina.
- 2x coffee break (kava po izboru, razne vrste čajeva 3 vrste sokova)
- Poslovni ručak